Memur Sitelerinden Son Haberler:

12/26/2006

Öğretmen adaylarına müjde..!

Milli Eğitim Bakanlığı'nın 3 bin 500 sözleşmeli İngilizce ve bilgisayar öğretmeni alacağı bildirildi.
Konuyla ilgili açıklama yapan Samsun İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat İspirli, Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü'nün "İngilizce Dil Öğreticileri, Bilgisayar Öğreticileri İstihdamı" ile ilgili genelgesi gereği Türkiye genelinde 2006-2007 yılında eğitim öğretim yılında 10 ayı geçmemek şartıyla 3 bin 500 sözleşmeli geçici personel alınacağını ifade etti.

Başvuruların 28 Aralık 2006 Perşembe günü saat 15.00'e kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Bürosu'na istenilen belgelerle birlikte başvurulması gerektiğini dile getiren İspirli, "İngilizce ve bilgisayar alanlarındaki ihtiyacın karşılanması amacıyla 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4'ncü maddesi (c) bendi kapsamındaki geçici personel konumunda İngilizce dil öğreticisi ve bilgisayar öğreticisi istihdamına ilişkin karar 13 Aralık 2006 Resmi Gazete'de yayınlandı.

Söz konusu bakanlar kurulu kararı kapsamında İngilizce dil öğretici ve bilgisayar öğretici olarak görevlendirilecekler, 2006-2007 öğretim yılında 10 ayı geçmemek üzere sözleşmeli kısmı zamanlı geçici personel olarak 3 bin 500 öğretici istihdam edilecektir. İlimize 24 İngilizce, 40 bilgisayar kontenjanı verilmiştir. Öğretici olarak görevlendireceklerden orta öğretim alan öğretmenliğini tezsiz lisans, pedagojik formasyon veya İngilizce öğretmenliği sertifikası istenmeyecektir. Başvurularda fazlalık olduğu takdirde kura çekilecektir" dedi.

Hiç yorum yok: