Memur Sitelerinden Son Haberler:

3/12/2007

Ek derse zam çalışması

Bakan Çelik, CHP Denizli Milletvekili Mustafa Gazalcı'nın soru önergesine verdiği yanıtta, haftalık çalışmalarının belli bir bölümü ders niteliğinde yönetim görevi sayılarak ek ders ücretinden yararlandırılan ve aralarında şube müdürlerinin de bulunduğu bazı Milli Eğitim Bakanlığı personelinin ek ders ücretlerinin artırılmasına yönelik çalışmaların devam ettiğini belirtti.

Çelik, 10 il milli eğitim müdür yardımcılığı, 115 ilçe milli eğitim müdürlüğü, 321 il-ilçe milli eğitim müdürlüğü bünyesindeki şube müdürlüğü kadrosunun boş bulunduğunu kaydetti.

Milli Eğitim Bakanı Çelik, "Boş okul müdürlüklerinden valilikçe atamaları yapılanlara, üst görev olan il ve ilçe milli eğitim müdürlükleri yöneticilerinin istekleri olması halinde görüş de alınarak genel hükümlere göre atamaları yapılmaktadır" dedi.

Hiç yorum yok: